Dodatkowe informacje:
Rozwianie wątpliwości:
Analityk AI Kupca - pomaga kupcom i kierownikom kategorii w sieci handlowej. Wskazuje wyniki sprzedażowe i marżowości. Podsumowuje efektywność promocji, wyniki kategorii i produktów, a także poziom realizacji serwisów detalicznych. Czatbot prezentuje ewolucję udziałów rynkowych kategorii oraz wskazuje promocje konkurentów w analizowanym czasie. Maia wskazuje również realizację budżetów i ranking kategorii, producentów oraz kupców.
Analityk AI Kierownika Obszaru w Sieci - pomaga kierownikom rejonu w sieci handlowej. Wskazuje wyniki nadzorowanych przedstawicieli handlowych oraz obsługiwanych sklepów. Wskazuje zadania do wykonania oraz plany sprzedażowe. Dostarcza analiz które widzą również podległe zespoły.
Analityk AI Doradcy Klienta w Sieci oraz Kierownika Sklepu - pomaga przedstawicielom handlowym hurtowni, doradcom klienta w sieci franczyzowej oraz kierownikom sklepu. Wskazuje wyniki sprzedażowe obsługiwanych sklepów, realizację budżetu, poziom wypłat retrobonusów i wykonania zadań. Pokazuje efektywność promocji, ale też udziały rynkowe sklepu w lokalnym rynku i wyniki grup konsumentów o konkretnym profilu. Wskazuje ranking przedstawiciela handlowego oraz sklepu.
Analityk AI Menadżera Marki Producenta - pomaga "brand ownerom" w analizie zachowań grup konsumentów o konkretnym profilu. Wskazuje wyniki sprzedaży w sieciach handlowych, przepływ konsumentów pomiędzy sklepami, współodwiedzalność sieci, lojalność konsumentów marki do konkretnej grupy sklepów. Wspomaga pracowników przy podejmowaniu inwestycji w kampanie marketingowe i trademarketingowe.
Analityk AI Key Account Menadżera Producenta - pomaga opiekunom sieci handlowych w przygotowaniu się i w trakcie spotkania z kupcem sieci handlowej. Błyskawicznie wskazuje wyniki sprzedaży, udziały rynkowe, realizację serwisów detalicznych. Podsumowuje efekty rekomendowanej polityki cenowej oraz działań promocyjnych. Wskazuje potencjał sprzedaży przy poprawie konkretnych KPI.
Analityk AI Przedstawiciela Handlowego Producenta - odpowiada na codzienne pytania dotyczące sprzedaży sell-in i sell-out klientów obsługiwanych przez konkretnego pracownika. Referuje do wyników realizacji zadań w programach typu "Perfect Store" oraz efektywności promocji. Analizuje dystrybucję numeryczną produktów oraz udziały rynkowe.
+48 693 930 415
info@maia.com.pl
DigiMart Sp. z o.o.
Ul. Związkowa 26
Lublin, 20-148
NIP 7123459395